Pecet dla wymagającego grafika 2D

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 16:44:15 MET

Witam,

Niedawno pytalem o to ogolnikowo, a teraz chciałbym
zweryfikować konkretne elemenety.

Chodzi o kompa dla grafika 2D (Photoshop, Corel, Quark),
pracującego pod WinXP.

płyta: Asus P5LD2 SE/C (Intel 945P)
procek: Core 2 Duo 1.86 MHz
RAM: 2 GB DDR2, 800Mhz (nie ma Kingstona - czy moze byc APACER?)
zasilacz: 500 W
grafika: GF 7600 GS wersja "silent" (Asus), 256 MB
dyski: trzy twardziele Samsung SATA (3x 250 GB)

Bardzo proszę o uwagi.
Nie wiem czy zaufać kościom RAM firmy APACER?

Dzieki!

* * *
Monitor - w tej chwili jest tam stara "bańka" Philipsa 19",
w kiepkim stanie. Ale raczej w tym rzucie nie starczy kasy
na nic nowego. Jednak przy okazji zapytam - czy technologia
LCD dojrzała już na tyle, że monitor nadajacy się dla grafika
(możliwy do skalibrownia) można kupić ponizej 1500 zł?
Jesli tak, to jaki?
Ja mialem stycznosc tylko z tanimi LCD, ktore pomimo wspaniałej
ostrości i ślicznych kolorków miały wszystkie 1 wadę - nie dawały się
przyciemnić na tyle, aby na planszach testowych elementy prawie
czarne (które nie powinny już być widoczne jako jaśniejsze od czerni)
zlały się z czernią. Innymi slowy - wszystko było za jasne i nic sie z tym
nie
dało zrobić.

Pozdrawiam,

latet