pytanie o awarię nagrywarki

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 12:40:41 MET

Mam taki maly problem z combo w zony kompie. od jakiegos czasu raz na jakis
czas wysuwa tacke, reszta dziala normalnie.
najpierw myslalem ze to problem z systemem (fedora core 5) ale ostatnio
sprawdzalem rzeczy w biosie i tak sobie komp stal z tym biosem i w pewnym
momencie ten sam efekt. niezle zdziwienie mialem :)
co to moze byc ?
czyzby bios nagrywarki oszalal ?
albo jakis czujnik - co trzeba by przeczyscic bo nic mi do glowy nie
przychodzi (a nagrywa calkiem dobrze wiec szkoda wywalac)

--
pozdr. Qbab