Re: drgania monitora

Autor: marcin.d <marcin.d[antyspam>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 20:45:31 MET

> ja tu o drganiach, o moich problemach z sasiadem a wy mi z reklama lcd :),
> jak napisalem nie widzialem takiego monitora lcd ktory by dorownywal mojej
> iiyamie vision master pro 454, ale nie napisalem ze nie ma - poprostu z
> takim sie nie spotkalem - odwzorowanie kolorow jest dla mnie bardzo
> wazne - przygotowuje materialy do druku a na lcd ktore dane bylo mi
> sprawdzac bylo to wielkim nieporozumieniem...i tylko tyle - nie bronie
> jakies technologii itd - zreszta zdaje sobie sprawe ze wczesniej czy
> pozniej crt przejda do lamusa

kolego, napisz co robisz dokladnie i na jakim poziomie, ok?
ja tez, tak sie sklada przygotowuje materialy do druku, i jakos nie mam
takich klapek na oczach jak ty.
Coz takiego ma ten twoj monitor czego nie ma DOBRE lcd?
Monitor poza tym ze ma byc oczywiscie dobry, nalezy skalibrowac, rowniez z
urzadzeniami peryferyjnymi jesli trzeba
i mozna to zrobic i z crt i z lcd

pozdrawiam i troche sie otworz na nowe ;)