Re: Toshiba TECRA A8-185 Czy IBM ThinkPad R60

Autor: Dawid Per <dape_at_vp.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 19:49:42 MET

Brodi wrote:
> nie wiem jak wygląda dzisiaj gwarancja toshiby , ale kiedyś były z tym
> straszne problemy.
> jeśli obecnie jest OK i strawisz panorame to weż toshibe :]

EEE prawdę mówiąc przy 2-ch moich toshibach (pierwsza kupiona w 2002
(dalej smiga u kumpla), druga jakis rok temu) nie mialem okazji sprawdzac...

> kwestia paru tygodni i przywykniesz

No napewno.

> + nie panorama
>
> nie grasz w gierki więc grafa tu znaczenia nia ma
Ale juz podkradanie pamieci z RAMu(swoja droga nie pisza w jakim
zakresie to regulowalne jest bo 32 MB to bym przeklnal bez problemu ale
128 juz szkoda)...

> osobiście wybrałbym IBM .. bo są czarne :]

Khem Khem
ostatnio widzialem scenke w sklepie jak dziewczynka uparla sie na
drukarke (nie podam modelu ale straszna kaszana afair) tylko dlatego, ze
miala jakies kolorowe wstawki w obudowie - na nic tlumaczenia sprzedawcy
ze inna drukuje szybciej, ladniej, tansze tusze a kosztuje tyle samo :)

Aha i zapomnialem dodac:
http://www.toshiba.pl/moneyback -> to sie nazywa byc pewnym swoich
produktow (albo nie znac Polakow :)

Dawid