Re: Jakie kupić podzespoły?

Autor: Ralf <ralf_k_at_interia.bezspamu.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 19:46:24 MET

Dexter napisał(a):

> Zintegrowanej grafy nie chcę tak samo jak Semprona.
> Miałem już Celerona i nie ma nawet porównania do Pentium.
> Jeśli już to wezmę Athlona.
Lepszy Athlon bo ma Cool&Quiet. W testach benchmarka
ta funkcja nie chciała działać w sempronach, również
na stronach AMD nie mogłem się doszukać czy i które modele sempronów mają
taką opcję.

Zasilacz muszę kupić nowy, bo ten będzie
> za słaby.
Na tej grupie polecają np takie:
Zasilacz ModeCom MC-350ATX 2.0 350W - 100zł
Zasilacz Tagan black TG380-U01 380W - 240zł

> Mi chodzi głównie jaki sprzęt kupić czyli
> płyta główna przykładowo Gigabyte, Asus, Abit... model ten i ten
> procesor Athlon taki a taki, mi chodzi jaki model brać
> pamięć 512 MB Geil czy inna
> zasilacz Feel lub inny itp.
> Czy brać płytę pod PCI Express, czy starszą płytę pod AGP.

Wybierz taką płytę [AMD][AM2] Płyta Gigabyte GA-M55PLUS-S3G
do tego karta graf PCI (+ to większy wybór niż AGP)
z dolnej półki np. taka z pasywnym chłodzeniem:
GeForce 7300GT Gigabyte 256MB GV-NX73T256P-RH
lub mocniejsza ale z wiatraczkiem
GeForce 7300GT Galaxy 128MB TV & DVI (500/1400) (PCI-E) Zalman.

--
pozdrawiam
Rafał