Re: LCD do profesjonalnego.. grania

Autor: Pan Samochodzik <megamail_at_tlen.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 17:11:40 MET

Hmm.. Co do tego Samsunga to powtarzam ze to najgorszy syf, bo to RTA
da sie wylaczyc oczywiscie, ale jako domyslne ustawienie jest ON, czyli
po kazdym ponownym wlaczeniu monitora, badz resecie kompa znow jest RTA
ON! Co za idiota to zrobil...

Ok, ale pozatym to wolalbym monitor nie panoramiczny... Wiec narazie
wchodzi w gre tylko ten:

Iiyama ProLite PLE1900S-B1 19"

A z tego NECa jaki model bylby ok??

Pozatym skad wiecie ze te modele sa ok, a nie np:

http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+X486S-B0S
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+E481S-W3S
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE1900S-S2
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+X486S-W0S
czy ten:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=NEC+LCD+92VM+SILV%2FBL

Nie chodzi mi o to ze moga miec dodatkowe jakies bajery, ale czy jest
cos po czym mozna poznac ze jeden z tym modeli bedzie mi bardziej
pasowal?? Bo czas reakcji to juz sie w sumie nie liczy, ja mam niby te
2 ms, inni maja 20 i tez nie narzekaja, a takie systemy jak to RTA to
chyba tez duzo nie zmieniaja.. Wiec te monitory to polecacie od tak,
czy wiecie, ze te matryce sa tak wydajne jakbym tego oczekiwal??