Re: LCD do profesjonalnego.. grania

Autor: Friend <friend_at_nospam.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 13:44:58 MET

> W kartach nVidii w parę sekund mozna dodać w sterowniku dowolną
> rozdzielczość do listy obsługiwanch przez kartę. Więc mozna stworzyć
> dokładnie dwukrotnie mniejszą czyli 840x525 (każdy texel jest wtedy
> przemnażany przez 2 w pionie i poziomie). Nie powinno być wtedy
> interpolacji i zniekształceń (aczkolwiek musiałby to ktoś potwierdzić
> empirycznie). W grach D3D można zazwyczaj wybrać dowolną rozdziałkę
> obsługiwną prze kartę (więc 840x525 równiez jak się ją w sterowniku doda).
> W grach OpenGL (tych na enginie Quake3 / Doom3, które mają predefiniowany
> [...]

potwierdzam ale iiyama ma swietnej jakosci skaler

granie wygląda miodzio w 1440x900 przeskalowania wogule nie widać:
http://www.friend.bun.pl/LCD/IIYAMAGRY/index.html

w menu jest opcja intensywnosci rozmycia, ja ustawiam na minimum i jest
super w tej rozdziałce, 1440x900 to nawet mniej niz 1280x1024 więc zadnych
wypasionych grafik nie potrzeba

doom3 bez problemu chodzi w 1440x900 i nawet 1680x1050 na GF6800

jedyna wada monitora to wciąz mniejsze kąty od pozostałych typow matryc, po
tygodniu pracy przyzwyczaiłem się do tego bez problemow