Problem z wydajnością: filmy, gry

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUNT_TO_at_interia.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 23:42:35 MET

Witam,

Otóż kupiłem (ze 2m-ce temu) sobie płytę (przejściowo) pod PIII 933MHz
płyta to Fujitsu-Siemens D1219 i na niej mam (w PCI): dysk 250gb sata z
kontrolerem na SIL3112, USB 2.0 na NEC'u, Winfast TV 2000RM, MultiIO 2xCOM
1xLPT (Sunnix'a) ,zaś grafikę Radeon 9100 (AGP x4 - sterowniki od chipsetu
zainstalowane everest wykazuje agp x4) ,aha i 512 ramu sdr.
W aplikacjach wszystko jest super i szybko problem pojawia się przy filmach
w lepszej jakości (nie mówię o filmach na dvd) i grach (nawet starszych) na
poprzednim sprzęcie (P3 550 (slot1), 384ram, brak kontrolera i usb2.0)
wszystko chodziło mi płynnie nie było żadnych przycięć można było spokojnie
obejrzeć film z dvd ,a teraz przycina mi się na 5-10s co jakieś 15s-30s
zupełnie (film/gra) nie da się praktycznie oglądać :( , nie wiem czego to
jest wina nawet jak podłączyłem dysk na ide też to samo :(. ( Czuję się
wtedy jak bym miał celerona 400, 190ram i Rive2 :(( )

Czy może to być wina dysku?? (chociaż przy kopiowaniu plików transfer mam
na poziomie 20mb/s, jak nagrywam na dvd mogę osiągnąć 8x)
Teraz wydaje mi się iż coś się chrzani przy korzystaniu z dx (czy
overlay'u)...

--
Saper/nolin11
majl:nolin11_USUN_TO_@interia.pl