Re: szukam różowej obudowy

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 18:11:08 MET

"Wiktor S." wrote:

> Uwaga: zwykłe psikanie sprayem kończy się fatalnie - schodzi od byle
> zadrapania. Trzeba szlifierką zedrzeć oryginalną farbę (a ona cholernie
> dobrze się trzyma).

Nie trzeba nic zdzierac. Wystarczy "przetrzec" papierem sciernym, zeby
byla chropowata, nastepnie przemyc benzyną, żeby byla odtłuszczona,
potem nanosić cienkimi warstwami lakier, czynnosc powtarzac.

Stara hp vectra in black ;)
http://img131.imageshack.us/my.php?image=dsc00008we0.jpg
niestety pierwsze moje malowanko i gora wyszla niespecjalnie, za bardzio
sie spieszylem...

--
Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji