Re: pad dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 18:10:25 MET

"Cactus" <cactusek@gmail.com> wrote in message
news:1165066724.721614.109960@73g2000cwn.googlegroups.com...

> był pokręcony tylko o 15% od kilku lat, do tego temperatury bardzo
> dalekie od niebezpiecznych (<50stopni)... Przetrwal bezawaryjnie takie
> upaly w lato to teraz dziwne zeby mu sie cos działo z tego powodu.
> RAM jest ok.

Takie zamrożenie systemu wybitnie wskazuje na zawieszony procesor. Możliwe,
że po zdjęciu podkręcenia ewentualne błędy znikły, ale ja bym pozostawił tą
maszynę na noc w testach. U mnie błędy zaczęły wyłazić dopiero po kilkunastu
bezbłędnych przebiegach MemTesta.

BTW zmień też bateryjkę na płycie głównej.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/