Re: LCD do profesjonalnego.. grania

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 13:28:54 MET
Message-ID: <ekrri1$ss7$1@atena.e-wro.net>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "tHe mRuWa" <mru@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ekrol1.3ek.1@tHe.mRuWa...
>
> a jak wyglada na nim granie w rozdzielczosci nizszej niz natywna,
> bo niestety ale GF7600GS nie uciagnie 1680.....
>

W kartach nVidii w parę sekund mozna dodać w sterowniku dowolną
rozdzielczość do listy obsługiwanch przez kartę. Więc mozna stworzyć
dokładnie dwukrotnie mniejszą czyli 840x525 (każdy texel jest wtedy
przemnażany przez 2 w pionie i poziomie). Nie powinno być wtedy interpolacji
i zniekształceń (aczkolwiek musiałby to ktoś potwierdzić empirycznie). W
grach D3D można zazwyczaj wybrać dowolną rozdziałkę obsługiwną prze kartę
(więc 840x525 równiez jak się ją w sterowniku doda). W grach OpenGL (tych na
enginie Quake3 / Doom3, które mają predefiniowany zestaw rozdziałek) w
konsoli się wpisuje odpowiednią komendą daną rozdziałkę i jesli karta ją
obsługuje to będzie w niej działać.
Received on Sat Dec 2 13:30:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Dec 2006 - 13:51:02 MET