Re: LCD do profesjonalnego.. grania

Autor: tHe mRuWa <mru_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 11:39:12 MET

W artykule news:ekqlqs$6su$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Dominik76 z adresu <dominik76.NIESPAMUJ@wp.pl> napisał(a):

> Szybkość i kolory to właściwi sprzeczności i ciężko
> je pogodzić. Ja przy grach stawiałbym na szybkość
> czyli matryca TN.
> A jak kolory mają być przyzwoite to muszą być najnowsze
> i najlepsze TN-ki jakie są.
>
> A najlepsze TN-ki robi iiyama. Tzn. może nie robi ale potrafi
> je wybrać i najlepiej obsłużyć.
>
> Jak masz kasę to polecam tego
> http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WS-B

nono nie sadzilem ze LCD juz tak potanialy;)

aktualnie mam CRT - Samsunga 959NF (swietny monitor)
ale zmienilbym go juz na cos plaskiego i wiekszego:)

ktos moze potwierdzic ze ten monitor taki swietny...

a jak wyglada na nim granie w rozdzielczosci nizszej niz natywna,
bo niestety ale GF7600GS nie uciagnie 1680.....

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa