LCD do profesjonalnego.. grania

Autor: Pan Samochodzik <megamail_at_tlen.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 21:29:04 MET

Chcialbym sie dowiedziec, czy ktos moze polecic mi panel LCD nadajacy
sie do prawdziwego grania. Jestem zaawansowanym graczem polskiej sceny
COD i wymagam od monitora poprawnego dzialania. Na dzien dzisiejszy
posiadam monitor SAMSUNG SyncMAster 931c, ktory jest kompletnie do
bani. Nie dosc ze posiada zalosny wrecz system RTA, ktory tylko
pogarsza wszystko, to mam bardzo powazne problemy z wmiare dokladnym
odwzorowaniem kolorow. Kolory wielokrotnie probowalem ustawic, w koncu
usunalem wszystkie programy i po prostu zmienilem barwe w sterownikach
do karty graficznej. Kolory w windowsie sa jak najbardziej
zadowalajace, ale w grze mam wyrazne przeklamanie kolorow,
uwidaczniajace sie poprzez przycmienie barw detalow, przez kolor
dominujacy na ekranie, np: gdy postac gracza jest schowana posrod
szarych murow, sama rowniez jest wyraznie bardziej szara...
Jest to bardzo znaczacy problem, wiec prosze o podpowiedz jaki monitor
LCD (nie chce wracac do CRT) w rozsadnej cenie spelnilby moje
oczekiwania (bo zakladam LCD w cenie 4000 zl bylyby oczywistym
rozwiazaniem, tyle ze to nie jest rozsadna cena).
Z gory dziekuje za pomoc...