Re: LCD do profesjonalnego.. grania

Autor: Friend <friend_at_nospam.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 09:40:10 MET

Użytkownik "Pan Samochodzik" <megamail@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:1165004944.317780.158700@79g2000cws.googlegroups.com...
> Chcialbym sie dowiedziec, czy ktos moze polecic mi panel LCD nadajacy
> sie do prawdziwego grania. Jestem zaawansowanym graczem polskiej sceny
> COD i wymagam od monitora poprawnego dzialania. Na dzien dzisiejszy
> posiadam monitor SAMSUNG SyncMAster 931c, ktory jest kompletnie do
> bani. Nie dosc ze posiada zalosny wrecz system RTA, ktory tylko

skoro masz 931c to masz najnowszy model z przeznaczniem dla graczy nic
lepszego nie znajdziesz, w samsungach z tego co wiem masz mozliwosc
wyłączenia dopalacza (ktory Ci przeszkadza), kolory zlewające sie w grach
podbijasz w sterownikach...(zmniejszasz gamme do 0.8, dajesz cyfrową głębie)

(problem o ktorym piszesz to przede wszystkim wina matrycy TN ktora ma słabe
kąty i własnie obiekty o pastelowych mało rozniących się kolorach przy
lekkiej zmianie kąta patrzenia się zlewają:
http://www.friend.bun.pl/LCD/IIYAMAGRY/pages/dscf0032.html

Najlepszy najszybszy monitor do gier z rewelacyjnymi kolorami to 20" NEC
20WGX2...szybkich 19" SIPS nie ma