Re: Bezprzewodowe połączenie z głośnikami

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 21:19:35 MET

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:ekq1qj$u7r$1@news.onet.pl...

> http://zoom.kontel.pl/default.asp?id_strony=189

Notakie rozwiązanie byłoby ciekawe ten receiver z dipolem plus ten adaptor
na dole co jest pod USB coś takiego by mi pasowało, bo gniazda usb mam z
boku wieć by mi to nie przeszkadzało a receiver podpinam jackiem to
głośników i tyle. O ile w cenniku Adaptor ten pod usb jest po 66 zeta to nie
ma tam w cenniku tego receivera. Ciekawe ile on kosztuje ? Może ktośsie
orientuje ?