Re: Znaleziono nowy sprzęt- przy każdym uruchomieniu

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 17:43:22 MET

"BW" 1164990510.126500.208150@79g2000cws.googlegroups.com

> od jakiegoś czasu po uruchomieniu windowsa za każdym razem uruchamia
> się kreator dodawania sprzętu, bo system znajduje drukarkę.
> Oczywiście nie można jej zainstalować. Na stronie pomocy Microsoft
> znalazłam poradę, aby usunąć uszkodzony prawdopodobnie
> klucz rejestru. Też nie pomogło. Ktoś pomoże, bo już mam tego dość ?
> Odłączałam i odinstalowałam swoją drukarkę, a win. ciągle coś
> widzi. Ma ktoś pomysł, co można z tym zrobić?
> Windows XP, drukarka HP pcs 1315, zainstalowana i działająca od dawna.

Ja tak kiedyś miałem z nieistniejącym (wirtualnym na dodatek) napędem optycznym.
No i zakończyło się przeinstalowaniem systemu. I u mnie kreator stale ten napęd
instalował, :) nie tylko po uruchomieniu WXP, ale po prostu stale -- natychmiast
po zainstalowaniu podejmował kolejną próbę instalacji.

Raz (może nawet kilka razy) udało mi się zrobić z tym porządek, ale tylko do czasu
jakiejś gruntowniejszej zmiany w tych napędach, po której na nowo powracał ów problem.

--spacja
 (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |