Re: TOP napędu HDD [montaż]

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 17:47:13 MET

"Radosław Sokół" 2006120115585200@grush.one.pl

> Nie ma takiej. Jest za to praktyka wypracowana przez całe lata.
> A ta mówi, że dysk powinien być zamocowany elektroniką ku dołowi
> lub w pionie na dłuższym boki i *nijak* inaczej.

Seagate wyraźnie pozwala na dowolną pozycję.
(jak inni producenci nie wiem, ale jeśli producent
wyraźnie czegoś w tej materii nie zabronił, to znaczy, że zezwolił)

Nadto markowe komputery miały dyski montowane naprawdę dowolnie. :)

> PS. Producenci nie będą odradzać niczego, co może skrócić
> żywot dysku. W końcu lepiej, by klient kupował nowy dysk
> nie za 6 lat, a za 4 czy 5.

Być może producenci dysków nie znają się na dyskach. ;)

--spacja
 (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |