Znaleziono nowy sprzęt- przy każdym uruchomieniu

Autor: BW <B.Witkowska_at_interia.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 17:28:30 MET

Witam,
od jakiegoś czasu po uruchomieniu windowsa za każdym razem uruchamia
się kreator dodawania sprzętu, bo system znajduje drukarkę.
Oczywiście nie można jej zainstalować. Na stronie pomocy Microsoft
znalazłam poradę, aby usunąć uszkodzony prawdopodobnie
klucz rejestru. Też nie pomogło. Ktoś pomoże, bo już mam tego
dość ?
Odłączałam i odinstalowałam swoją drukarkę, a win. ciągle coś
widzi. Ma ktoś pomysł, co można z tym zrobić?
Windows XP, drukarka HP pcs 1315, zainstalowana i działająca od dawna.