Re: Monitor LCD z ładnymi kolorami - jeszcze raz

Autor: Friend <friend_at_nospam.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 16:44:10 MET

Użytkownik "PaPi" <nazywam_sie_Subotic@Milan.Subotic> napisał w wiadomości
news:3f56c$4570140c$57cf8d4e$26722@news.chello.pl...

> Skad takie dane ?

od producenta matycy LG-PHILIPS ktora siedzi w necu, jak zawsze to suche
parametry ktore nic nie mają wspolnego z rzeczywistoścą ale są jakoś
przynajmniej proporcjonalne do ogolnej szybkosci monitora. Realne czasy NECA
1970NX 800:1 to 25-40ms (dla przykładu TN "8ms" realnie ma 25-30ms). Jesli
monitor posiadał by dopalacz to czasy srednie spadają ponizej 20ms

na forum mva podawałem zarowno link do specyfikacji matrycy jak i link do
testu 1970NX
http://www.svethardware.cz/art_doc-26DCF886E57F9EB4C12571CB005A6FA3.html