pad dysku

Autor: Cactus <cactusek_at_gmail.com>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 16:53:26 MET

Witam
Dzis padl mi dysk a przynajmniej partycja systemowa tzn nagle podczas
pracy komp sie zawiesil a po resecie zaczal sie resetowac samoczynnie
podczas proby zaladowania systemu. Po podlaczeniu dysku pod inny komp
partycja systemowa jest rozpoznawana jako niesformatowana a druga
partycja z danymi dziala ok. Teraz pytanie: czy jest jakis sposob zeby
postawic ten system na nogi czy juz raczej trzeba sie pogodzic z jego
utratą? Mam probowac odzyskac dane ( w sumie 4GB) ? Bawie sie Easy
Recovery, jakich narzedzi użyc w jakiej kolejnosci?
Ile trwa full diagnostic test w Easy Recovery dla dysku ok 120GB?
Czekam juz ponad godzine i zaczyna mi sie nudzic...