Da sie tak?

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 14:13:17 MET

Witam, tak sobie czytam testy GeForce 8800 i nowej platformy nvidia 680
czy innych, kotr maja obsluge dwoch kart grafi i sie zastanawiam: czy da
sie zainstalowac w piecu 2 kart, ale rozne? po co? Ano po to by do
przegladania netu uzywac jakiegos slabiaka, chlodzonego pasywnie i
zzerajacego malo pradu a do grania przelaczac na 8800. Do netu nie
potrzebuje 160W grzalki. Pewnie da sie to programowo "underclockowac"
(teraz mam X800 GTO i na 2d obnizam max taktowanie), ale nie mam pojecia
czy w ten sposob zmniejsza sie zuzycie pradu. Nowy chipset nvidii 680 ma
3 PCI-E wiec moze do tego najslabszego daloby sie wsadzic jakas
slabiutka grafe?
Da sie tak czy nie?