Re: całkowity backup dysku/partycji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 14:05:30 MET

"Rock" <rockykon@wp.pl> wrote in message
news:ekp71l$2lq$1@node4.news.atman.pl...
> witam, prawdopodobnie juz ktoś kiedyś o to pytał, ale nic dokładniejszego
> nie mogę znaleźć.
> Dziś przyleciał do mnie Moj IBM T60p !! ale nie mam zadanych płytek,
> instalek ... wiec pomyślałem ze zrobie mu backupa, są tam jakieś programy
> do migracji plików, odzyskiwania sytemu, ale nie ma backupu dysku.
>
> Mogli byście podpowiedzieć czym zrobić totalny backup i nagrać go na dvd
> ?? ( oczywiście przed odpaleniem windowsa)
> zaraz jajko zniosę, bo nie chce przeprowadzać rejestracji przed
> backupem...

BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com - nagrywa
bezpośrednio na płyty DVD i napędy USB 2.0, wersja trial pozbawiona jest
ograniczeń, nagrane obrazy można przywracać i wyciągać z nich pliki także po
upływie 30 dni. Program nie wymaga instalacji na hdd.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/