całkowity backup dysku/partycji

Autor: Rock <rockykon_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 13:26:26 MET

witam, prawdopodobnie juz ktoś kiedyś o to pytał, ale nic dokładniejszego
nie mogę znaleźć.
Dziś przyleciał do mnie Moj IBM T60p !! ale nie mam zadanych płytek,
instalek ... wiec pomyślałem ze zrobie mu backupa, są tam jakieś programy do
migracji plików, odzyskiwania sytemu, ale nie ma backupu dysku.

Mogli byście podpowiedzieć czym zrobić totalny backup i nagrać go na dvd ??
( oczywiście przed odpaleniem windowsa)
zaraz jajko zniosę, bo nie chce przeprowadzać rejestracji przed backupem...

pozdrawiam i czekam na podpowiedz.