Re: blue screen na epox??

Autor: Vulcan <vulcan777_at_gmail.com>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 12:38:42 MET

deejaymario schrieb:

> odkrecilem procka i stalo sie to samo, z tym ze procka udalo mi sie
> krecic poprzez sam mnoznik nie ruszajac nic szyny ani napiec. wiec to
> chyba nie winna tego. najprosciej byloby sprawdzic na innej plycie
> glownej, ale niestety nie mam takiej mozliwosci. byc moze warto
> zainwestowac w jakas inna plyte na socket A??

No jak wszystko inne dziala (przypuszczenie) i jestes z kompa
zadowolony to zmiana plyty bylaby dobrym rozwiazaniem. A sprobowac
mozesz jeszcze pobawic sie w odpinanie wszystkiego oprocz dyku
systemowego i sprobowanie co sie bedzie dzialo. Ale calkiem na poczatek
mozesz wyjac ten jeden inny RAM bo widze ze jedna z kosci jest rozna od
pozostalych, w sumie nie powinno to miec wplywu, ale juz takie cuda
zwiazane z ramem widzialem ze nie jest to do wykluczenia. a najlepiej
puscic kompa bez tego ramu i tylko z jednym dyskiem, jezeli to nie
pomoze to przed rozgladnieciem sie za nowa plyta zainstaluj system na
nowo, ale koniecznie na "odkreconym" procku (kilka osob miewalo juz
problemy po instalacji windy na podkreconym procu, albo sie poprostu
wywalala instalacja, ba instalacje moze wywalic nawet jak masz cos
podlaczone do portu USB, mi wifi na USB robilo takie numery w trzech
chyba kompach, a np. drukarki nie sprawiaja problemu). Na odleglosc nic
wiecej ja nie wydedukuje, o ile nic to powyzej nie pomoze, to szukaj
nowej plyty (omijaj ostatnie wersje asusow A7N8 w wersji deluxe, bo to
nie sa juz te plyty co kilka lat tamu)

PS No i sprawdz czy wszystkie porty USB powoduja zwis kompa jak wlozysz
to urzadzenie do niego (chyba ze juz to zrobiles)

Vulcan