Re: blue screen na epox??

Autor: deejaymario <deejaymario_at_go2.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 12:11:12 MET

Vulcan napisał(a):

> IMO powyzsza linia jest przyczyna tej przypadlosci, "odkrec" procka i
> zobacz czy bedzie to samo.
>
> Przewaznie jak sie podkreca proca to wyskauje BSoD taki jak na Twoim
> zdjeciu, lub z info o konflikcie z przerwaniami. Bierze sie to chyba
> stad ze jak podkrecasz po FSB to nie tylko sama czestotliwosc proca
> idzie w gore, ale i PCI i AGP to potem sie dziwy dzieja.

odkrecilem procka i stalo sie to samo, z tym ze procka udalo mi sie
krecic poprzez sam mnoznik nie ruszajac nic szyny ani napiec. wiec to
chyba nie winna tego. najprosciej byloby sprawdzic na innej plycie
glownej, ale niestety nie mam takiej mozliwosci. byc moze warto
zainwestowac w jakas inna plyte na socket A??