Klawiatura radiowa + radiowa mysz optyczna

Autor: corvus-aeternus <corvus.aeternus_at_gmail.com>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 20:22:27 MET

Witam,
zacząłem poszukiwania takiego zestawu (klawiatura radiowa, radiowa
mysz optyczna) w optymalnej cenie (do 130zł, może ciut więcej) i o
jak najatrakcyjniejszych możliwościach.
W przypadku klawiatury liczy się dla mnie wygoda użytkowania
(klawisze chodzą szybko, gładko, lekko, poręczność) oraz
dostęność dodatkowych przycisków, zapewniających ułatwiony
dostęp do aplikacji. Jeżeli chodzi o mysz - standard: minimum 2
przyciski + rolka jako przycisk, aczkolwiek im więcej, tym lepiej.
Oczywiście za te pieniądze nie spodziewam się superhiper tytanowych
Logitechów z wbudowaną łyżką do lodów, ale chciałbym być
pewien, że dokonałem jednego z najlepszych zakupów za takie
pieniądze i nie wyrzuciłem kasy w błoto.
Czy jesteście w stanie mi coś doradzić? Może sami takiego modelu
używacie i jest godny polecenia?

Pozdrawiam,
corvus