Re: Markowy pecet a tzw skladak

Autor: D <dsopel_at_onet.peel>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 08:31:20 MET

lost.cluster wypocił(a):

> ok ale tymi cudzyłowami wprowadzasz pewne niedomówienie, że to są
> "markowe" sprzęty z lokalnej wytwórni pana Henia. Nie lubie
> niedomówień więc załóżmy że to maszynki Ibm-a.

To twoj problem i mozesz zalozyc sobie co chcesz

> Wiesz potrafię sobie wyobrazić masowa wymianę mobo z kompów z
> gwarancja door-to-door ale nie wyobrażam sobie takiej sytuacji ze
> składakami od pana henia. Droga reklamacji mobo może zająć nawet 3
> tygodnie (np u asusa to nawet ciut dłużej) a kompów serwisowych jest
> zazwyczaj skonczona ilośc, sadzę że z tego byś się nie wywinął.

Mowilem nie o jakosci serwisu tylko podzespolow markowych sprzetow, za
ktore place grube pieniadze.W cene wliczona masz standardowa gwarancje,
zazwyczaj 3 lata.Za ekstra gwarancje i ekstra serwis trzeba dodatkowo
placic slona kase.Koszta jednostki sa duzo wieksze niz w przypadku
skladaka o takich samych parametrach.Proponuje najpierw zapoznac sie
jak to wyglada cenowo na przykladzie Dell czy IBM bo widze ze kolega
zyje w swiecie teorii

> Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale za karte Vga Pci o wartości
> rynkowej 10zł dałeś 230?

Tak.Dobrze zrozumiales.230 PLN za sztuke.Znajdz mi sklep, ktory
zaoferuje nowa karte pci na gwarancji.Bo w komisie to ja za 5 zlotych
taka kupie tylko co z tego