Re: Markowy pecet a tzw skladak

Autor: D <dsopel_at_onet.peel>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 14:51:17 MET

Konrad Kosmowski wypocił(a):

> Tzn. śledź nie pasuje? Można ew. dopasować śledzia z tych poprzednich,
> albo założyć bez. Albo czegoś nie rozumiem...

Wiesz, mozna.Pilowac czy tak jak piszesz zalozyc bez ale jest tez
tzw.polityka bezpieczenstwa okreslajaca nawet ulozenie kabli na
zewnatrz.W przypadku audytu potem nieprzyjemnosci.Ale nie o to
chodzi.Chodzilo mi tylko o fakt budowy markowego sprzetu z
niestandardowych czesci - i to IBM.

> Cały czas uogólniasz jeden konkretny przykład.

Tak jak pisalem opieram sie na tym co robie

> No ale liczyłeś to faktycznie? Robiłeś analizę kosztów? Nie zaprzeczam
> Ci tylko mnie to ciekawi.

Nie robilem.Biore to na chlopski rozum.Zatrudniaja 2 osoby od
wszystkiego.Placa nam niewiele.Maja zapewniona calosciowa obsluge
informatyczna w firmie.
A serwisowanie sprzetu przeprowadzane przez firme zewnetrzna jest
koszmarnie drogie.Zreszta niewyobrazam sobie tego, przynajmniej u
nas.Trzeba byc caly czas na miejscu.Jak by to mialo wygladac?Do kazdej
czynnosci firma zewnetrzna?Musi byc osoba odpowiadajaca za systemy,
sieci czy oprogramowanie.A to ze przy okazji serwisujemy sprzet jest z
pozytkiem dla firmy.Podam przyklad.Do zeszlego roku zewnetrzna firma
raz na pol roku przyjezdzala czyscic komputery.Za jedna wizyte -
ok.5000PLN. Takie sa autentyczne ceny.Pomijam to ze po takim
czyszczeniu trzeba bylo sie przejsc i na polowie komputerow poprawiac
wiatraki czy dociskac karty do slotow.Czyste niechlujstwo a kasa
kosmiczna wzieta