Re: LCD 17" i 19" a czytelnosc - prosze o wypowiedz uzytkownikow

Autor: <Mich_at_l>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 10:31:55 MET

webjay napisał(a):

> dalem Ci dwa argumenty, ktore moglbys sprawdzic w praktyce i zajeloby Ci
> to 2 minuty.
> Twoj brak komentarza w ich sprawie sugeruje, ze jestes na argumenty
> odporny, zatem - nie mamy o czym dyskutowac (bo przeciez nie o
> smartfonach rozmawiamy)
>
> ps. ad person, to byloby gdybym powiedzial, ze 'jestes idiota'. jednak
> nie mam zamiaru tak powiedziec, ba - nawet tak nie mysle. uwazam tylko,
> ze bredzisz (czyli pleciesz glupstwa) w temcie wciagania powierzchni 20%
> mniejszej / wiekszej i jej rzekomo duzej roznicy.
>
> sprawdz dwa doswiadczenia, to nie boli.

Codziennie sprawdzam to w praktyce używając w pracy 17' a w domu 19',
oba w natywnej rozdzielczości 1280x1024. Widzę dwa wytłumaczenia:
- nie wiesz o czym piszesz (stąd moje wcześniejsze pytanie czy
siedziałeś kiedyś przed monitorem czy tylko teoretyzujesz)
- masz jakąś specyficzną wadę wzroku
Proszę nie próbuj udowadniać że większe jest tylko pozornie większe.
Różnica jest, może nie kolosalna, ale znacząca i wyraźnie zauważalna.
Praca na 17' w rozdzielczości 1280x1024 to mordęga, na 19' jest znośnie
(po małych manipulacjach rozmiarem czcionki nawet całkiem znośnie),
optymalnie IMHO byłoby 22', tyle że zdaje się nikt takich matryc nie robi.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl