Dobry dzwięk stereo HiFi! THX??

Autor: Wokando <wokando_at_o2.pl.BAKSOWA>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 03:51:47 MET

Szukam dość dobrego dźwięku do słuchania MP3 i radia przy kompie
(filmy od święta). Myślałem o jakimś fajnym nie dużym zestawie 2.1
z jakością Hi-Fi, ale bez nadmiaru mocy bo mi nie jest potrzebna.

Słyszałem te trochę lepsze Creativy i Logitechy i musze przyznać że jakość
jest bardzo przyzwoita. Ostatnio pojawiła się tak nowość od logitecha:
http://www.proline.pl/shop.php?id=news&subid=opatrzone_certyfikatem_thx_r8xx4x&grupa=shop
Czy ktoś może ma ten zestaw i podzieli się opinią.
Choć cena trochę mnie przywala. Do tej pory myślałem raczej o:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=LOG+2.1+Z-3
Nie wiem czy w tym pierwszy zestawie nie płaci się za nowość.
A może jednak te THX ma jakieś znaczenie?

Pod uwagę biorę jeszcze:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=LOG+970175-0914
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=CT+2.1+ITRIGUE+L3450
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=CT+2.1+ITRIGUE+3330

Tak raczej do 400 zł no chyba że ktoś mnie przekona na wydanie do 500 zł ;)