Re: Dobry dzwięk stereo HiFi! THX??

Autor: Dominik76 <dominik76.NIESPAMUJ_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 05:11:53 MET

> Słyszałem te trochę lepsze Creativy i Logitechy i musze przyznać że jakość
> jest bardzo przyzwoita. Ostatnio pojawiła się tak nowość od logitecha:
> http://www.proline.pl/shop.php?id=news&subid=opatrzone_certyfikatem_thx_r8xx4x&grupa=shop
> Czy ktoś może ma ten zestaw i podzieli się opinią.
> Choć cena trochę mnie przywala. Do tej pory myślałem raczej o:
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=LOG+2.1+Z-3
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=LOG+970175-0914
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=CT+2.1+ITRIGUE+L3450
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=CT+2.1+ITRIGUE+3330

Myślę że żadne komputerowe głośniczki nie zastąpią normalnego zestawi Hi-Fi.
Więc do kompa polecam raczej te prostsze zestawy, co nie znaczy że złe
znajomy ostatnio kupił Creative 2.1 Inspire T3000 za niewielką kasę,
http://sklep.proline.pl/shop.php?id=news&subid=inspire_t3000_komputerowe_hi_fi_r6tlkb
a jak na głośniczki do komputera grają naprawdę pięknie.