Re: Dobry dzwięk stereo HiFi! THX??

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 19:28:18 MET

Wokando napisał(a):
> Słyszałem te trochę lepsze Creativy i Logitechy i musze przyznać że jakość
> jest bardzo przyzwoita. Ostatnio pojawiła się tak nowość od logitecha:
> http://www.proline.pl/shop.php?id=news&subid=opatrzone_certyfikatem_thx_r8xx4x&grupa=shop

Ta "nowość" jest na rynku już od bardzo dawna...

> Czy ktoś może ma ten zestaw i podzieli się opinią.
> Nie wiem czy w tym pierwszy zestawie nie płaci się za nowość.

To nie jest żadna nowość.

Co do mojej oceny zestawu - chyba jedyna wada jakiej się dopatrzyłem
to skandalicznie krótkie kable.
Poza tym, jak na stosunkowo małe głośniczki dające się rozstawić
praktycznie wszędzie, wg mnie rewelacja. Moc, moc i jeszcze raz moc.
Wcześniej korzystałem z Creative T5900 i w porównaniu do Z-2300 tamte
brzmiały słabo i wypluwały z siebie bebechy już przy relatywnie
niewielkiej głośności. Logitech basem powala, ogromny subwoofer robi
swoje. W firmach i grach fantastyczna sprawa, to po prostu trzeba
poczuć. Satelitki też całkiem niezłe, jak na swoje rozmiary. Grają
czysto i wyraźnie. Odrobinę brakuje środkowego pasma, ale to już
niestety standard. Współpracują u mnie z Audigy 2 i szczerze je mogę
polecić. Nie żałuję pieniędzy na nich wydanych (de facto prawie 500 zł).

Miałem też porównanie z Z-3e i Megaworks Creative (też 2.1).
Z-3 odrzuciłem od razu, wyraźnie tu słychać że to jednak nie ta klasa
sprzętu. Creative brzmi również dobrze, jednak mi osobiście bardziej
odpowiada dźwięk Logitech Z-2300 (i z tego co widzę na forach większości
zainteresowanym też). Dodatkowym kryterium była też awaryjność, niestety
wysoka w przypadku tego modelu Creative.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: