Re: Laptopek - pomożecie?

Autor: Bartłomiej Kowal <bartukas_at_gazeta.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 18:47:43 MET

Dnia 28-11-2006 o 14:22:03 Jajcarz <jajcarzd1@poczta.onet.pl> napisał(a):

> A ja polece Fujitsu-Siemensa Amilo pro v3505.

A ja polecę Asusa A8H-4P001H, na którym piszę te słowa :-)

Troszkę obszerniej pisałem o nim jakiś tydzień temu (można to też
przeczytać na forum.laptopy.info.pl), a teraz dodam tylko, że:

a) wygląd jest jak najbardziej OK (żonie bardzo się podoba);
b) mniejszy = lżejszy = więcej miejsca w torbie/na biurku;
c) matryca "lusterko", ale nie przeszkadza (kobietom się to raczej podoba).

W porównaniu z Asusem A3HF:
a) będzie dłużej pracował na baterii;
b) ma "Sinozębnego" i większy dysk;
c) kamerka też się może przydać.

Generalnie jest to sprzęt raczej "kobieco-młodzieżowy", ale mój wybór padł
na niego, bo był 14-calowy i d-o-s-t-ę-p-n-y w sprzedaży (wiele modeli
jest tylko "w ofercie").

Jeżeli jednak Twoja znajoma będzie kręcić nosem na Asusy, to każ jej kupić
Lenovo TY031PB - teraz potaniał, a sprzęt jest jak najbardziej OK (na
biurku obok pracuje na nim żona).

Dodam, że moim zdaniem Lenovo wygląda solidniej, niż Asus. Z drugiej
strony, właśnie widziałem, że w tę samą obudowę Asusa wkładają bebechy,
które w sumie dają cenę 4500 PLN (za tę cenę spodziewałbym się dobrej
jakości).

Pozdrawiam,

Bartek