Re: Laptopek - pomożecie?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 22:59:16 MET

Bartłomiej Kowal wrote:

> A ja polecę Asusa A8H-4P001H, na którym piszę te słowa :-)

> a) wygląd jest jak najbardziej OK (żonie bardzo się podoba);

Najlepiej zeby wygladal jak A3HF bo ten wyglad został zaakceptowany :-)

> b) mniejszy = lżejszy = więcej miejsca w torbie/na biurku;

A to akurat nie bedzie potrzebne bo to bedzie "prawie stacjonarny"

> c) matryca "lusterko", ale nie przeszkadza (kobietom się to raczej
> podoba).

A tu nie mamy zdania, z drugiej strony jakos mnie rozprasza odbicie facjaty
w matrycy.

> W porównaniu z Asusem A3HF:
> a) będzie dłużej pracował na baterii;

Ok.

> b) ma "Sinozębnego" i większy dysk;

To fajne.

> c) kamerka też się może przydać.

To tez sie przyda

> Generalnie jest to sprzęt raczej "kobieco-młodzieżowy", ale mój wybór
> padł na niego, bo był 14-calowy i d-o-s-t-ę-p-n-y w sprzedaży (wiele
> modeli jest tylko "w ofercie").

Super sprzecik ale matryca panoramiczna 14" to hmmm... niezadobrze... reszta
jest 100% ok.

> Jeżeli jednak Twoja znajoma będzie kręcić nosem na Asusy, to każ jej

Nie nie Asus zostal zaakceptowany i nawet dosyc solidnie wygladal.

> kupić Lenovo TY031PB - teraz potaniał, a sprzęt jest jak najbardziej
> OK (na biurku obok pracuje na nim żona).
> Dodam, że moim zdaniem Lenovo wygląda solidniej, niż Asus. Z drugiej
> strony, właśnie widziałem, że w tę samą obudowę Asusa wkładają
> bebechy, które w sumie dają cenę 4500 PLN (za tę cenę spodziewałbym
> się dobrej jakości).

A niestety nie, Lenovo nie przeszedl testow akceptacyjnych :-) W zasadzie
wybieramy z Asusów, chyba ze ktoś napisze iż posiadaja jakieś wady typu
"padaja jak muchy" czy "pracuja niestabilnie".

W zasadzie jeszcze moze cos takiego wchodzi w rachube:
Asus A6RP-AP002H
http://www.asus.com/products.aspx?l1=5&l2=24&l3=134&model=1184&modelmenu=1
(ale cena jest hmmm troszke wyzsza)

--