Re: Laptopek - pomożecie?

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 13:22:03 MET

A ja polece Fujitsu-Siemensa Amilo pro v3505. Kupiłem go za kwotę niespełna
3200. Na stronie
http://www.afgcomputers.pl/fujitsusiemens-v3505-t205051280-windows-home-p-60
28.html jest za 3152 zł. Procek dwurdzeniowy, wifi, lan, czytnik kart, 80
dysk, 512 RAM, Win XP home. Śmiga bardzo fajnie. Poza tym 2 lata gwarancji.
Ewentualnie ja sie zastanawiałem jeszcze nad modelem Toshiby Satellite
A110-293
http://www.afgcomputers.pl/toshiba-satellite-a110293-t135051280dvdrw-p-6039.
html ktory ma procka core solo reszta praktycznie to samo i gwarancja 12
miesięcy. Ewentaulnie możesz tego FS wziąć bez systemu będzie jeszce tańszy.

Pozdro.