Re: Jaka wybrac tania plyte i procka, azeby moc uzyc najwiecej starych "flakow"

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 15:17:14 MET

topek napisał(a):
> Witam,
> w tej chwili mam procka Athlon2200XP+ (1800MHz).
> 1 GB pamieci ddr corsair w 2 modulach 400MHz (obecne taktowanie w plycie
> Asrocka to 266MHz, wiecej plyta nie da rady :)
> Obudowa ATX
> 2 dyski twarde na IDE (250gb + 80GB).
> Napded dvd i nagrywarka dvd na IDE
>
> Karta muzyczna na pci sb live 1024 + glosniki 4.1 creative cambridge
> sound works (bardzo przyzwoicie to gra :)
>
> Karta graficzna Ge Force 5950 XT na AGP
>
> To chyba wszystko. Moje pytanie brzmi, jaka plyte (i procka) kupic,
> [...]

Wez sobie ten zestaw plyta+procek:
http://www.allegro.pl/item143109521_gigabyte_celeron_2_26_3_5ghz_super_oc_fv_gw.html
Wykorzystasz zarowno swoja grafe, pamiec jak i dyski.
Pamiec nie pojdzie niestety w dualu!

Jak chcesz dual to szukaj czegos na Intel865PE/875 - trafiaja sie na
allegro dobre Abit'y lub Gigabyte'y jak chociazby:
http://www.allegro.pl/item145548854_abit_ic7_g_box_bcm_od_1zl_najlepsza_s478_p4.html
http://www.allegro.pl/item143576825_abit_is7_e_box_na_chipsecie_intel_i865pe.html
http://www.allegro.pl/item144559164_gigabyte_ga_8ig1000_g_gwar_fv_poznan.html
itd...
Te Celerony D Prescott naprawde daja sie solidnie krecic i nie grzeja
sie zbytnio (ja uzywam std cooler + dobra pasta - tem w stresie max 56*C
idle 40-45*C)- masz moje zapewnienie - mam jeden w pracy wykrecony 50%,
drugi w domu tez 50%, trzeci dalem siostrzencowi (tez 50%). Jeden na VIA
PT880 pozostale dwa na Intel865PE. Na plycie Gigabyte takiej jak powyzej
dalem siostrzencowi.
Hint: CeleronD 320 (2,4GHz) z tego co sprawdzilem daje najlepsze wyniki
O/C. Szukaj na allegro. ;)

Z pewnoscia Cie to zadowoli (mnie zadowala) :)

OMSON