Jaka wybrac tania plyte i procka, azeby moc uzyc najwiecej starych "flakow"

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 22:38:22 MET

Witam,
w tej chwili mam procka Athlon2200XP+ (1800MHz).
1 GB pamieci ddr corsair w 2 modulach 400MHz (obecne taktowanie w plycie
Asrocka to 266MHz, wiecej plyta nie da rady :)
Obudowa ATX
2 dyski twarde na IDE (250gb + 80GB).
Napded dvd i nagrywarka dvd na IDE

Karta muzyczna na pci sb live 1024 + glosniki 4.1 creative cambridge
sound works (bardzo przyzwoicie to gra :)

Karta graficzna Ge Force 5950 XT na AGP

To chyba wszystko. Moje pytanie brzmi, jaka plyte (i procka) kupic,
zebym nie musial kupowac zadnych innych nowych podzespolow.

Plyta za okolo 200zl - 250zl
Procek tez mniej wiecej za 250zl

Czyli w obecnych czasach podzespoly low endowe ale i tak o wiele
wydajniejsze niz moj stary dobry athlon :>

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka