MALA KOREKTA [bylo: Jaka wybrac tania plyte i procka, azeby moc uzyc najwiecej starych"flakow"]

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 21:39:18 MET

Po przeczytaniu tego postu:
"Sensowny zakup do tych pamięci DDR to płyta na chipsecie nForce4 z
PCI-E i Venice na sockecie 939. Skoro wtopiłeś kasę w jednego z najmniej
udanych GeForce'ów to teraz trzeba szukać jakiś dziwolągów z chipsetem
nForce4 i AGP albo na nForce3 z AGP i s754 i zrezygnować z pracy pamięci
w trybie Dual. Pozostają Ci głównie jakieś Asraczki posiadające AGP i
PCI-E i podobne cudaki niewiele szybsze od Twojego zestawu z 2200+. "

Napisalem:
No ale przeciez nie pisalem o sztywnym trzymaniu sie wszystkich flakow.
Mowisz, ze karta graficzna jest problemem. Moge ja przeciez sprzedac i
kupic jakas na pci-e dokladajac powiedzmy ze 100zl.
Jakas konkretna propozycja zestawu z linkami najlepiej? :)

Jakie sa wasze propozycje, jesli przyjmiemy zamiane karty na taka na
pci-express

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka