Re: Obudowa HDD 2,5" z Backup'em

Autor: ToM <tomi_at_nospam.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 13:08:02 MET

W artykule news:ekh5vn$5op$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Piter z adresu <jazz_20@wp.pl> myśląc godzinę napisał(a):

> Nie dlubie tylko pisze ze dane o dysku wyssales z palca :P

słuchaj bo zaczyna mnie to martwić......
uparłeś się jak małpa na banana....
sam stwierdziłeś w 3 poście że dysk wymaga 1A a jedno USB daje 0,5A
czyli na logikę NIE MA PRAWA DZIAŁAĆ!!! jednak jest inaczej
działa świetnie.....
zapewniam Cię że ten dysk NIE MA 1A przy starcie....
dlaczego???
dlatego: miałem w tej samej obudowie (mam jedną obudowę dla jasności)
dysk 40GB z Hitachi jak ten http://tinyurl.com/yf9627 i za żadne skarby nie
chciał
zagadać na 1 USB.... bo??? miał większy pobór przy starcie.....
więc: ta sama obudowa, ten sam kabel, ten sam port USB w kompie, dwa inne
dyski i jeden działa na 1 USB a drugi działał tylko na 2....
a żeby było potwierdzenie zapodam tu wyniki pomiarów.... jak kabel USB
zrobię....

teraz jednak zwróć uwagę na moje stwierdzenie - EOT

autor wątku prosił o opinie o obudowie a Ty drążysz temat mojego dysku.....