Re: LG H20L czyta/nagrywa tylko CD

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 00:28:44 MET

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
news:ekeb8k$oui$1@atlantis.news.tpi.pl...

> 1.Sklep stara się najpierw sprzedać to co mu ciężko schodzi i to jest
> eksponowane i rekomendowane klientom.

Chlopie, jesli masz sklep i sprzedajesz z takim zalozeniem, to gratuluje
klienteli... to dopiero sklep "nie dla idiotow" :)
Gdybym sprzedawal wszystko, co mi ciezko schodzi, to wlasciwie, co mialoby
schodzic gladko? Cos pokrecone to twoje myslenie..
Tak sie sklada, ze jestem wlascicielem sklepu z komputerami i nie wiem, czy
smiac sie czy plakac z twojej teorii spiskowej sprzedawcow komputerow :)

> 2.W sklepie "dla idiotów" pojawiła sie cała seria tanich laptopów(jak na
> laptopy oczywiście).Też schodzą jak świeże bułeczki, ale czy są dobre?

Jesli sa markowane dobra firma, gwarancja, to jak najbardziej...
Poza tym wez pod uwage, ze bardzo czesto promocja pochodzi od producenta lub
hurtowni/importera, a nie od sprzedawcy - on ja tylko powiela...

Poza tym sa rozne klasy sprzetu, z roznych polek, a to rynek decyduje, czy
dany sprzet jest z gornej, sredniej, czy dolnej polki - czy uwazasz, ze HP
jest sprzetem zlym? Bo pojawia sie w promocjach dosc regularnie, rowniez w
MM, Vobisach i hipermarketach...

> Plextor to już nie to co kiedyś.Dla mnie niedoścignionym wzorem jakości
> i trwałości były napędy optyczne formy Ricoh.Do tej pory nie widziałem
> niczego lepszego.Teraz z nimi może konkurować Pionner i BENQ(choć ten
> drugi ostatnio się popsuł)

Zawsze w takich przypadkach pytam o szczegoly - co takiego podobalo ci sie w
Ricochach, czego nie maja nastepcy?

Co do Benq - jest to dla mnie firma z dolnej polki. Pierwsze monitory z Benq
(LCD), ktore widzialem byly beznadziejne.. 3 sztuki wziete, 2 sztuki
zwrocone.. Pixeloza wychodzila okrutna, ustalilismy, ze asortymentu tej
firmy nie bedziemy sprzedawac...
Nieco firme wspomogla niedawno marka Siemensa (przynajmniej jesli chodzi o
telefony komorkowe).
Ale i tak wymienianie BENQ razem z Pioneerem to jak ustawianie Fiata z BMW.

Pozdrawiam
Michal