Re: LG H20L czyta/nagrywa tylko CD

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 10:04:07 MET

Michal AKA Miki napisał(a):
> Chlopie, jesli masz sklep i sprzedajesz z takim zalozeniem, to gratuluje
> klienteli... to dopiero sklep "nie dla idiotow" :)
> Gdybym sprzedawal wszystko, co mi ciezko schodzi, to wlasciwie, co mialoby
> schodzic gladko? Cos pokrecone to twoje myslenie..
> Tak sie sklada, ze jestem wlascicielem sklepu z komputerami i nie wiem, czy
> smiac sie czy plakac z twojej teorii spiskowej sprzedawcow komputerow :)

Nie mam sklepu:-) Nie mam też dowodów na poparcie mojej teorii, ale
wydaje mi się, że tak postępuje większość sprzedawców patrząc na to, jak
interes w tym temacie kiepsko się kręci.Nie będę się jednak upierał, że
tak jest.Jak przedstawisz mi jakieś sensowne argumenty, czemu takie
działanie nie jest praktykowane to ustąpię:-)

> Jesli sa markowane dobra firma, gwarancja, to jak najbardziej...
> Poza tym wez pod uwage, ze bardzo czesto promocja pochodzi od producenta lub
> hurtowni/importera, a nie od sprzedawcy - on ja tylko powiela...

Tu też zgoda:-)

> Poza tym sa rozne klasy sprzetu, z roznych polek, a to rynek decyduje, czy
> dany sprzet jest z gornej, sredniej, czy dolnej polki - czy uwazasz, ze HP
> jest sprzetem zlym? Bo pojawia sie w promocjach dosc regularnie, rowniez w
> MM, Vobisach i hipermarketach...

Szczerze mówiąc nie mam zaufania do markowych komputerów, zawsze są z
nimi problemy, poza tym ja nie lubię tych ograniczonych do minimum
biosów(jak w Dell'ach, Compaq'ach).Sobie nigdy markowego bym nie kupił

> Zawsze w takich przypadkach pytam o szczegoly - co takiego podobalo ci sie w
> Ricochach, czego nie maja nastepcy?

Jakość wypalanych płytek, żywotność napędu: stare Ricoh'y działaja do
tej pory!! Benq mam zbyt krótko, żeby powiedzieć o jego trwałości,
natomiast jeśli chodzi o jakość to co płytek +R/RW nie mam żadnych
zastrzeżen, a co do -R/RW to troszkę mam:-)

> Co do Benq - jest to dla mnie firma z dolnej polki. Pierwsze monitory z Benq
> (LCD), ktore widzialem byly beznadziejne.. 3 sztuki wziete, 2 sztuki
> zwrocone.. Pixeloza wychodzila okrutna, ustalilismy, ze asortymentu tej
> firmy nie bedziemy sprzedawac...
> Nieco firme wspomogla niedawno marka Siemensa (przynajmniej jesli chodzi o
> telefony komorkowe).
> Ale i tak wymienianie BENQ razem z Pioneerem to jak ustawianie Fiata z BMW.

Nie przesadzaj, nagrywarki DVDRW udały im się znakomicie - 1640, 1650,
1655.Zobaczymy jak z trwałością.Innego sprzętu Benq nie instalowałem i
nie uzywałem to się nie wypowiem

Tomaszek