Re: LG H20L czyta/nagrywa tylko CD

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 10:30:38 MET

tpokala napisał(a):
> Pracowałem trochę w sklepie komputerowym i napędy LG schodzą jak świeże
> bułeczki, więc nie rozumiem co WY piszecie.

1.Sklep stara się najpierw sprzedać to co mu ciężko schodzi i to jest
eksponowane i rekomendowane klientom.
2.W sklepie "dla idiotów" pojawiła sie cała seria tanich laptopów(jak na
laptopy oczywiście).Też schodzą jak świeże bułeczki, ale czy są dobre?

> * pomijając markowe (i drogie) Plextory itp.

Plextor to już nie to co kiedyś.Dla mnie niedoścignionym wzorem jakości
i trwałości były napędy optyczne formy Ricoh.Do tej pory nie widziałem
niczego lepszego.Teraz z nimi może konkurować Pionner i BENQ(choć ten
drugi ostatnio się popsuł)

Tomaszek