Markowy pecet a tzw skladak

Autor: Przemek <przemek86_at_pocztaXX.fm>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 16:14:02 MET

Witam,
Zamierzam kupic do domu nowego peceta i zastanawiam sie nad wyborem: czy
kupic tzw skladaka z lokalnego sklepu czy dolozyc ok. 20% i miec np HP o
podobnych parametrach z 3 letnia gwarancja?
Poki co sklaniam sie za HP: przemawiaja za tym:
- znacznie lepsze warunki gwarancji
- mile doswiadczenia ze starym IBMem ktory pracuje bez zadnej awarii od 10
lat

Wydaje mi sie rowniez ze taki komputer np HP jest dosc dobrze skrojony - tzn
ma optymalnie dobrane urzadzenia, cicho pracuje, reinstalacja systemu jest o
wiele przyjemniejsza niz w przypadku zwyklego kompa. Nie ma zadnego problemu
z utrata gwarancji w przypadku rozbudowy komputera (np dolozylbym tuner tv).

Jesli tzw skladak ma plusy przewyzszajace zalety komputera brandowanego to
prosze mi o nich powiedzcie. Nie zamierzam kompa ani podkrecac ani uprawiac
zadnych innych wyczynow:)

Z gory dzieki,
Pozdrawiam

Przemek