Re: Witam i o obudowe pytam :)))

Autor: Michal <clonus_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 12:11:11 MET

Użytkownik "Uncle Pete" <pkozar_usun_to@ucun_to_acn.waw.pl> napisał w
wiadomości news:456ac2a3$1@news.home.net.pl...

> To jest za wysoka półka dla mnie. I podejrzewam, że znaczną część ceny
> płaci się za wygląd. Poza tym sama obudowa nie szumi, szumią elementy w
> niej zainstalowane.

wyglad dla mnie jest sprawa drugorzedna, bo i tak toto pod biurkiem stoi :))
wiem ze szumi nie sama obudowa, choc jej wykonanie ma znaczenie gdyz wpada
czasem w rezonans z dyskiem lub CD jak jest kiepsko zrobiona.. ale kupujac
juz dobra markowa obudowe wiesz ze zainstalowane tam wiatraki beda dobrej
jakosci i chyba o to tu chodzi, tak mi sie przynajmniej wydaje, bo nigdy nie
kupowalem obudowy drozszej niz 250zl...

> Ostatnio złożyłem komputer na Core2Duo w bardzo przestrzennej i wygodnej
> obudowie CoolMaster Cavalier za ok. 250 zł
> (http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=107_109&products_id=772), w
> środku siedzą 3 HDD - są zamocowane dosyć blisko siebie, ale wieje na nie
> 80-mm wiatrak zainstalowany na przedniej ściance. Z tyłu chodzi ....

no ja tez bede skladal komputer na takim procesorze.. niestety moje
zastosowania komputera wyciskaja na procesorze srednio do 80% jego
obciazenia wiec sie pieronek zazwyczaj grzeje, dlatego zastanawialem sie nad
wodnym chlodzeniem, ale zupelnie nie mialem z tym nigdy stycznosci...

> Absolutnie bezgłośne to nie jest, ale w dzień praktycznie komputera nie
> słychać, a w nocy jest na tyle cichy, że spokojnie śpię w odległości 3m od
> niego.

ja naszczescie nie spie w pokoju gdzie jest komp :)) ale szum czesto meczy
uszy i dezorientuje przy realizacji dzwieku :))

pozdrawiam

Michal

www.amarok.pl