Re: nowy komputer - jaki?

Autor: quong <not_avaible_at_for.custom.person.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 11:51:47 MET

Obudowa jest za 90zł (prosta zwykła ja nie potrzebuje jakiś wymyślatych
drogich) więc zasilacz jest za 60zł... pozatym nigdy nie kupowalem
zasilaczy specialnie droższych i jescze nic mi się nigdy nie stało. No
ale to jeszcze pomyślę

> Wziałbym dysk minimum 250GB - dla wygody - skoro kupujesz taka grafe to
> bedziesz grał - jak bedziesz grałto sympatyczniej trzymac czesc instalek na
> dysku a nie na plytach.
To tutaj się jeszcze zastanowię

> No i co do nagrywarki - Liteon? Naprawde? Koniecznie?

No nie koniecznie ale co w tej samej cenie jest lepszego?