Re: nowy komputer - jaki?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 23:53:01 MET

Użytkownik 678546654 45436@op.pl ...

> Obudowa i zasilacz osobno , bo wiadomo że dają tam zasilacz co spali
> wszystko
> Kup samą obudowę i conajmniej fortrona 350W ok 50zł allegro
> Grafa to GF Galaxy 7300gt lub 7600gs 128mb

niedawno szukałem fortrona za 50zł do nowych zestawów i nie ma takich. Sa
za minimum 80. Poczytaj watek zapoczatkowany przeze mnie całkiem niedawno o
zasilaczach - sporo sie dowiesz - znaczy quong sie dowie... :)
Najtanszy porzadny zasilacz, który bedzie sie nadawał do takiego zestawu i
nie bedzie pierwszym lepszym scierwem to delta (seria AB) 350W.

Co do innych komponentów - grafe widziałem w prolinie od 30-60zł tansza.

Wziałbym dysk minimum 250GB - dla wygody - skoro kupujesz taka grafe to
bedziesz grał - jak bedziesz grałto sympatyczniej trzymac czesc instalek na
dysku a nie na plytach.

No i co do nagrywarki - Liteon? Naprawde? Koniecznie?