Witam i o obudowe pytam :)))

Autor: Michal <clonus_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 10:41:35 MET

Witam...

chcialbym wymienic mojego wysluzonego ModeCom' a Silver na jakas nowsza i
bardziej przestrzenna obudowe... warunek jest taki, ze musze w niej pomiscic
niezbyt ciasno (zeby sie nie grzaly) 4 dyski 3,5 " najlepiej by byly
wkrecane w co druga kieszen... i reszte, czyli DVD, FDD itd...

przegladalem w komputroniku co mozna kupic i jest tego tyle, ze oczopląsu
sie dostaje... mam kilka typów czy mozecie sie jakkolwiek wypowiedziec na
ten temat ? :))

zalezy mi na tym by byla bardzo cicha, bo czesto pracuje noca... moze
chlodzenie wodne ?

pozdrawiam

Michal.