Problem z płytą Soltek SL-75MRN-L?

Autor: <ravalx_at_interia.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 10:37:04 MET

Mam pewien kłopot. Posiadam płytę SL-75MRN-L, procesor - AMD Athlon
1100 KHz, HDD - Samsung 20GB pamięć 256MB. Otóż, przy próbie
instalacji Win Xp instalacja zatrzymuję się, nie są zgłaszane
żadne błędy, po prostu nie idzie dalej, pasek postępu stoi w
miejscu. Dodam, że instalka nie zatrzymuje się w jednym konkretnym
miejscu, czasami to 35min do końca, czasem 25min, a czasem jeszcze w
innym miejscu. Rozważałem błąd dysku, więc podjąłem próbę
instalacji na innym PC. Instalka poszła bez zarzutów. Ponownie
podpiąłem dysk do płyty, no i chodzi. Niestety pojawił się kolejny
problem, a mianowicie nie da się zainstalować większych programów
np; Office lub jakiejś nawet gry. Poprostu w jakimś momencie system
się zawiesza i tylko twardy reset wchodzi w grę. Wykluczam raczej
problemy z kością pamięci, gdyż testy instalacji prowadziłem
także na innej.
Proszę o radę.