Re: LG H20L czyta/nagrywa tylko CD

Autor: tpokala <tpokala_at_poczta.fmWYTNIJ_TO!!!>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 09:44:15 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał

> Jeśli Ci moja opinia nie wystarcza (zapewniam, że też >nie wystawiona
> na podstawie pięciu napędów) to googlaj i zobacz >dlaczego nie masz racji.
> Oczywiście, nie każdy model był udany, ale to chyba >oczywiste
> i normalne u każdego producenta. Niemniej jednak >kompletną bzdurą
> jest stwierdzenie, że LG nie udało się do tej pory zrobić >żadnego
> dobrego napędu.

hmm, widzę, że rozpętałem burzę - jednak robi się już mały OT (czy ktoś ma
jeszcze jakieś sugestie co do stawiania tego napędu na nogi??.....).
Osobiście jestem zdania że napędy LG to jedne z najlepszych* produktów - od
2002 posiadam w swoim kompie DVD-ROM LG i sprawuje się idealnie, od tegoż
samego roku miałem nagrywarkę CDRW (zamiana na DVDREC rok temu) i też złego
słowa nie mogę powiedzieć. Wszyscy(!!!!!!) znajomi co mają LG nie narzekają,
ci co nie mają narzekają.
Pracowałem trochę w sklepie komputerowym i napędy LG schodzą jak świeże
bułeczki, więc nie rozumiem co WY piszecie.

* pomijając markowe (i drogie) Plextory itp.

Pozdrawiam
tpokala