Re: Asus AI quiet a wiatraki

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 22:27:48 MET

"*KW*" <wasilewk@neostrada.pl> wrote in message
news:1trzpdkq6prei.dlg@wasilewk.neostrada.pl...

> Oczywiście, wszystkie gniazda na tej płycie
> mogą być sterowane w BIOSie i być w trybie AI.

Dizeki, tak myślałem - serwis odwalił fuszerkę. Czy możesz mi powiedzieć,
jakie (w zaokrągleniu) wartości obrotów przyjmują poszczególne wiatraki
CHASSIS1/2 or PWR1/2 w trzech trybach (silent, optimal, performance)? W
przypadku wentylatora CPU (jedyny, który obecnie w moim kompie da się
reulować przez AI) są to odpowiednio: 1300, 2300 oraz 3700 RPM. Natomiast
CHASSIS2 i PWR2 kręcą się na stałe z prędkościami około 1500 RPM. W
szczególności interesuje mnie, do jakiej wartości ta ostatnia prędkość może
spaść po ustawieniu Silent.

Dzięki za pomoc i pozdrawiam!

Piotr